En dag i Huvudstaden med Systrarna!

I går så åkte jag, Helena och Sofia in till stockholm och shoppade som idioter! Konstigt nog brännde jag inte mer än 1000kr, det måste bero på all REA i stan!
Det jag köpte var:
- En väska
- 2Linnen
- smink
- Skor
- 4 Armband
Jag är hel nöjd med inköpen! :)
Efter vi hade fått i oss en otroligt mättande lunch så begav vi oss till Biografen och kollade på Eclipse! Nu är det så att jag är en av de som är larvigt besatt av twilight, så jag kan ju säga att även Eclipse var otroligt bra!
Men egentligen så undrar jag vad det är med filmerna som verkligen griper tag i en, jag tycker att så otroligt många filmer är bra men man blir så jävla påverkad av Twilight sagan, det är bara skumt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0