Eskelstuna

Nu har jag kommit hem efter 4dagar i Eskelstuna med min syster! Jag har vekligen haft det jätte trevligt!
Första dagen när vi kom dit så gick vi bara och handlade mat och sen hade vi Filmkväll!
Dag två så gick vi på stan, och det var stek hett ute! Min gulliga syster köpte ett par skor till mig och en kjol, och jag var verkligen i behov av nya skor så det är jag tacksam över att jag fick:) Det var lite roligt när vi gick på gatan så kom det fram en man och sa ''Brinner du för kvinnans rättigheter?!'' jag svarade då tillbaka ''Nej, jag gör nog inte det..'' då kollade han på mig konstigt och sedan sa han bara Trevlig sommar. Haha jag är verkligen ingen feminist!
På kvällen så gick vi på Sex and the City 2 eftersom att både jag och Sofia är besatt av Serien så kändes det som ett måste att se filmen. Men den var inte så himla bra, den hade klockrena skämt men i det stora hela så var det väldigt dålig handling. Men den var värd att se!
Tredje dagen så tog vi det lugnt på dagen, vi gick ner en sväng på stan och köpte glass sen så hängde vi i lägenheten. På kvällen så knallade vi över till Sofias kompis Anika, där hade vi Vin, öl, jordgubbe och tjejkväll, det var roligt och träffade några nya riktigt trevliga tjejer! :)
När vi vaknade i dag så var vi ganska trötta och vi stannade bara i lägenheten fram tills att tåget gick.
Borta bra men hemma bäst!
Det är skönt att vara hemma igen, men jag måste säga att jag har fått en viss kärlek till Eskelstuna. Det är ju lite mer att kalla stad än vad Byn Norrtälje är, så jag skulle lätt kunna flytta dit i framtiden.

Jag och Syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0