Fin dag söndag!

Jag trodde inte man kunde vara så bakfull så länge som jag varit, HELA dagen har jag mått så jävla skit! Det måste vara något typ av rekord.

Trotts min fruktansvärda bakfylla så blev det en
återträff med Ebba ( My old bever-friend) i dag! ;)
Förpillrigt trevligt att ta igen lite!

Jag och systrarna satte oss och kolla på Da vinci koden den var riktigt bra, så jävla intresant med alla symboler och historia. Men får se klart filmen i morgon för mina favorit pojkar kom och störde under slutet;) Efter att ha suttit i en bra stund och fulat oss som bara vi kan fula oss så blev jag bestulen på alla mina filmer! I bland så kan livet vara lite knakigt..

Nu ska jag jobba på att sova så jag kan vakna upp i morgon utan att behöva må som en sönderslagen get i huvudet!

Peace

Kommentarer
Postat av: E.L

yeah baby, snyggish blogg!

2010-07-19 @ 19:38:18
URL: http://ebbalaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0