Dygnat 2 dygn!

Söndag, och vilken jävla helg de har varit! Fredagen började med att jag och Matilda åkte runt hela Norrtälje och var på olika ställen och träffade olika folk! Under kvällenslopp så besökte vi 4 olika ställen med mycket olika personer, och på sista stället så stannade vi till 10 på morgonen. Efter att ha suttit och druckigt hela natten så var det skönt att bara komma hem ta en dusch och sedan vila en snabb stund på sängen, sen var de iväg igen! På kvällen så drog jag och Matilda iväg och träffade Linda och tillsammans så drog vi på fest! Senare på kvällen så skulle vi vidare och då softade vi hos en polare och jag fick även gitarr lektion tills 4på morgonen, sen var det dags och rulla hem. Det roliga var att jag var inte alls trött när jag kom hem utan jag la mig och kollade på film istället för att sova som jag inte hade gjort på 2nätter!
Men det var en riktigt rolig helg, speciellt för att jag har träffat nytt folk och folk som jag inte träffat på länge. Men nu ska jag försöka att inte vända på dygnet hela sommarlovet, ;)

Nu är det sagt att det ska bli sol hela veckan och verkligen sommarväder! Det behövs fan nu efter att det har varit skit väder så här långt in på sommarlovet!
Idag så blir det hemma kväll, och sova tidigt efter en ansträngande helg!
Pease


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0