Midsommarafton

Midsommarafton blev inte riktigt som jag hade trott, men det är en midsommar som jag sent kommer glömma!
Kvällen började hos Benny och sedan drog vi iväg på logdans, haha första gången jag var på det! Men det blev bra med drag på kvällen och mycket mycket dans! När ladan sen stängde så drog vi ner till sjön för ett nattdopp med en massa människor (därav den enda jag kände var Matilda.) Det var 24grader i vattnet så det var riktigt härligt! Efter det så drog vi vidare till någon tjejs sommar stuga och satt ute där och umgicks till 4på morgonen. Jag fick även lära mig av en kille att söta tjejer spottar inte, kom ihåg det. Vägen hem till Bennys hus var inte rolig, mina fötter var helt slut efter dansen och efter att haft ett par nya skor så hade jag skavsår överallt på fötterna! När vi kom till huset sen så var det bara att fixa i ordning allt ta hand om alla fulla och sen ner i säng. Men när jag och Matilda skulle sova så fick jag det värsta skratt-anfallet någonsin och bara tjöt i nästan en timme, haha det var helt galet hur roligt det var!
THE WORST HANGOVER EVER! När jag vaknade så var jag forttfarande full och mådde ganska bra men bilresan hem var inte rolig! Efter att ha åkt 20min på de smala krokiga vägarna hem från Gryta så skakade jag i hela kroppen och mådde så jävla illa! Men nu har jag legat i sängen några timmar så ska snart försöka att få i mig något att äta!;)

Jag är faktiskt nöjd över kvällen, det känndes verkligen som midsommar med dansen i ladan, nattdoppet, goda vänner och sitta ute hela natten! Så det var en helt klart lyckad Midsommarl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0