5,e dagen in på sommarlovet

Nu är det 5,e dagen in på mitt sista sommarlov, och det har börjat bra!
Jag spenderade helgen ute på sjön med familjen, även fast det regnade hela helgen och det har varit storm så var det riktigt skönt att komma ut i några dagar och bara ta det lugnt!
Sedan har jag umgåts med mina förtjusande vännerna här hemma! :)
Eftersom att jag inte har tagit mig ork att skaffa ett sommarjobb så kommer det vara ett jäkligt slappt lov för min del, det negativa är ju då att jag inte kommer ha så mycket pengar i sommar. Men jag har lite planer för lovet som jag får se till att budgeten räcker till! 

Nu har jag börjat träna till Carmen Electra strip aerobics igen, det är ett förpillrigt kul sätt att träna på! En kombination av dans, striptease och motion, det passar mig perfekt ;) Det är verkligen hårda pass så man blir vältränad som fan! I dag körde jag styrketräningspasset och smidigt nog så sträckte jag mitt lår. -.- Men förhoppningsvis så gör det väl inte allt för ont allt för länge.

Kvällen har jag spenderat hemma hos en polare och kollat på The Human Centipede, sjuk jävla film! haha 
Efter att ha hört om den av några vänner hade jag stora förväntningar på att den skulle vara väldigt fruktansvärd, men jag tycker att den var otroligt seg, dåliga skådespelare och så äcklig var den inte! Men jag är ju inte så himmla känslig heller, men något fel är det på tyskarna i alla fall! Det roligaste i filmen var att psykopaten hette Josef och hade sina offer i sin källare! ;)

Nu blir det till att sova, jag har lovat mig själv att inte sova bort hela lovet utan njuta fullt ut av alla lediga dagar! Bara vi kan få lite vackert väder någon gång!!
Pease!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0