Gåvor från Grekland!

I dag så kom Mamma och Syrran hem ifrån en vecka i Grekland, och de hade mycket fina presenter med sig hem!

Jag fick den här underbara rastafarihanduken av min syster som har extremt bra smak! :D



Av min kära mamma så fick jag en Body Cream som luktar hur gott som helst, är helt beroende av doften! ;) Sen så fick jag en tvål som luktar minst lika gott!
Fy fan va avundsjuk jag blir när jag ser bilderna från deras resa, Jag vill också åka iväg!! Det vore så skönt att bara komma iväg från den här jobbiga staden/byhåla! Men jag får väl vänta tills jag har pengar...

I dag så har jag tränat till Carmen Electra's Aerobic Striptease: Hip-hop! på den skivan så får man lära sig en hip-hop dans med lite kinky indrag, väldigt svårt men jäkligt bra träning. Nu jävlar håller jag igång, får se hur länge det dröjer innan jag blir lat igen! ;)
Den här torsdags kvällen verkar väldigt död, får se om jag kommer iväg ut och gör något eller om jag bara stannar inne ikväll!

Pease!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0