vart är Sommar känslan?

Nu har det snart gått två veckor på sommarlovet och jag fattar fortfarande inte att jag har det, den här tiden som varit känns bara som en enda lång helg.
När jag vaknade upp den här morgonen och såg jag hur solen sken och fick ideén att åka och bada på en gång, det är det som jag har saknat för den ultimata sommarlovskänslan! En dag på stranden!
Skit taggad på att åka iväg så började jag ringa runt, tyvär så var ingen annan än jag sugen på att åka och bada -.-
Så nu sitter jag på min baksida med datorn under ett parasoll och drömmer om att bada. Men förhoppningsvis så kommer jag få med mig några till någon strand i kväll för ett kvällsdopp,
det är verkligen ett måste när man har sommarlov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0