Eskilstuna,

Hemma i min egen säng efter att ha spenderat lördagsnatten under ett matbord! Lördagmorgon så drog jag mamma och far till Eskilstuna till min kära syster och spenderade en trevlig afton med god mat och dryck. När vi precis gått och lagt oss ringer Systers kära vän och säger åt oss att komma ut på krogen.... på med kläder och smink och ut i staden!
Jag kommer aldrig mer uppskatta norrtäljes skit klubbar. Heta pojkar och brudar i mängder och dansgolv så långt ögat kunde se, mmmm. Efter att ha sjungit, dansat och druckigt tills vi inte orkade stå så drog vi hem och la oss och sov. En riktigt trevlig kväll, måste göras om!

I fredags så var jag ute i Norrtälje och festade, körde nyktert hela kvällen och det sliter på en totalt! haha Men även det var en trevlig afton.
I morgon är det skola igen, (jeeej) en ny vecka kung fu fighting. Det är bra att veta att mycket roligt väntar innom en snar framtid med födelsedagar och fester!
Skål och God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0