Walking in a winter wonderland

Idag så var det dunkande huvudvärk och det ledde till att jag stannade kvar i sängen denna morgon. Men huvudvärk eller inte hundarna måste ut, så jag bestämmde träff med Saga (Hon är en saga för god för att vara sann) och tog en sväng med henne. Jag träffade även på några pulkagalna idioter på vägen som jag tycker om, det var en aning underhållande! :)
Sen blev det ett försök till att göra en Excel uppgift... men det gick inge bra! Så det blev lite skaaaaka rumpa istället!
Sen lagade jag köttfärs som smakade gummi, åt gummifärsen och nu sitter jag vid datorn. Nu vet jag inte om jag ska ta en mysig snöpromenad med huvudvärk, om jag ska stanna inne och skaka rumpa framför spegeln med huvudvärk eller om jag ska stanna i sängen och bli fet... Tror det blir en promenad i dag!
Den snara framtiden kommer att vara otroligt rolig, jag har mycket roligt inplanerat;
Här är några av sakerna:
- Tvillingarna fyller 18år
- Åka och hälsa på Syster i Trollhättan
- Fjällen med Wattman
- Eskilstuna och röj
Ser fram emot november/december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0