Första Helgen som 18-åring!

Fredag
Woohoo, vilket drag. Fredagen bestod av en halvlyckad tripp till stockholm, besökte nivå22 och sedan en tur på teatern. Efter ett sår på vänster ben, full som spagetti och en riktig fin bakfylla så var jag nöjd!

Obs den vackra hatten på mitt huvud.

 

Lördag

Efter att ha druckigt liter med vatten så började folk trilla in hemma hos mig på öppethus. Vid kvällssnåret så dök mina fina vänner upp och det tillkom många fina presenter. Mycket dans mycket skoj och sedan ut till G, och sedan vidare till Mobergs. Efter en mycket fartfylld kväll med Carro så var det hem och sova!

 

Söndag

Dra mig baklänges, bakfylla x2, shrek 1-2, en massa godis & Chips och en Carro

Bästa sättet att behandla bakfylla

 

Nu har jag hela livet framför mig!

Skål och Peace


Kommentarer
Postat av: Samuelzahra

Very good guestbook. Interesting!

2011-06-02 @ 17:46:41
URL: http://samuelzahra.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0