Ja, ja, ja!

Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig måndag tisdag onsdag fredag lördag, ja jag är lycklig hela långa veckan ut!

Historia lektion i skolan och jag är klar med allt, då får man göra som jag gör, sitta på Facebook och skriva i bloggen! 
 
Om en stund så blir det till att testa studentmössa! :D Tiden har gått så jävla snabbt, känns typ fortfarande som om jag går i 1:an (men skönt att jag inte gör det!!) Längtar som satan till studenten, då ska det köras!


På torsdag nästa vecka så ska jag gå handledarakurs och sen är det bara att tuta och köra, wieeeeiiee!
Jag har kört bil en gång i mitt liv, det var automat och jag höll på att krossa Marcus fot och körde NÄSTAN ner i ett dike! haha men annars så gick det skit bra! :D
Jag känner mig lite efter med tanke på att alla mina vänner har körkort eller ska snart köra upp. Men jag får väl se till att köra mycket så jag kommer ikapp dem, hehe!


I går så sprang vi elljusspåret på idrotten, jag sprang på 10,2. jag är nöjd med mig själv faktiskt!:) Men är lite mör i låren i dag! hehe
Jag får se till att hålla igång springandet nu innan snön kommer, då blir det så jobbigt att springa. Plus att jag måste ju träna medans jag kör min
gröt-diet, vilket består av att jag äter havregrynsgröt så ofta som möjligt, börjar tröttna på det nu -.- hehe




Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0