Olika stilar olika personligheter

Jag älskar förändring. Allt ifrån att ändra hårfärg till att möblera om.
Jag brukar byta stil eller göra någon typ av förändring varannan månad ungefär, alla jag känner är väldigt vana med att jag byter hårfärger och håller på hela tiden.
Jag har kommit fram till att det handlar inte om att jag inte kan bestämma mig om vad jag passar bäst i eller hur jag tycker att saker är snyggast, det är bara så att om jag inte gör förändringar så blir jag galen, jag måste hela tiden byta ut det gammla mot det nya! Jag tror att varje människa mår bra av förändringar då och då (kanske inte hålla på lika ofta som mig med att ändra grejer men;)
Jag vet inte riktigt vad jag ville komma fram till med det här men jag tittade på lite bilder från olika stilar jag haft och det är riktigt kul att se hur jag har sett ut bara under det senaste året!
Här är några bilder som är tagna senaste året,








Det har varit fler frisyrer, men kan inte lägga upp bilder på alla, haha



Peace

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag är i princip likadan :) Men jag tror att man undermedvetet gör det för att man inte trivs med sig själv eller miljön runt omkring en :)



Och jag har grymt svårt att bestämma mig vad du passar bäst i för du är fanimej snygg i allt :D

2010-09-03 @ 17:19:45
URL: http://tasteofbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0