Trötter!

Tisdag är en jobbig dag, speciellt den här.
När jag slutade skolan gick jag och sökte jobb på ett barnboende, men eftersom att det är en månad kvar tills jag fyller 18 så tror jag inte att jag kommer få jobbet, de sa att många andra hade sökt efter jobbet också.. Men förhoppningsvis så kanske man kan få vikariera lite! :) När jag är 18 så kommer jag i alla fall på jobb på Parkskolan eftersom att det ligger i familjen att jobba där, både mamma och båda systrarna har jobbar/har jobbat där ;)
Lite extra pengar kan behövas nu!!!
Jag har äntligen skrivit klart mitt arbete om de första människorna på jorden. Riktigt intressant arbete och det var roligt att göra men det tog en jävla tid! Men jag är riktigt nöjd med resultatet :)

Tisdagen den 14september kommer den hemskaste dagen på året... Skolfoto!! I 11år så har jag blivit dålig på skolfotot, nu är det sista gången som jag tar det och nu måste jag väl ha lärt mig alla mistag man kan göra när man står är uppe på bänken och posar! haha
Jag har prick en vecka på mig att träna framför spegeln ;D
-----------------


Nu är det mys pys i Malins hys, en kopp varmt te och tända ljus!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0