Kung fu fighting

Träna träna träna, jag missbrukar motion och svett.. Är det inte gymmet är det zumba, om det inte är zumba är det promenad eller något annat! Flera gånger om dan! Sen jag bestämde mig för att vara Kim Possible med magtröja på student skivan som är imorgon (!!!!) så har jag tränat som en galning! Av någon konstig anledning har det varit den bästa motivationen i mitt liv, haha det borde vara studentskiva oftare! Men det har gett resultat, det negativa är att alla mina byxor har blivit för stora... Men jag kan leva med det!
Har legat hemma med stressmage hela veckan, för er som inte har haft det... Var lyckliga! Jag känner på mig att magvärken inte är över än på länge, kommer nog inte kunna andas igen förens efter studenten! Men jag bearbetar det sakta men säkert.
Ikväll ska jag ta det lugnt sova i tid och bara....
Tagga tagga tagga imorgon är det Paarteeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0