Solen kom fram igen!

Onsdag, pust! Fullbokad vecka, hitills har jag flängt och fart varje dag, i måndags så var jag med Ebba, i går så jobbade jag med prodjektarbetet med Lollo och sen så blev det film med Becca och Thomas, idag så har jag stoppat in en barndödarstav i armen. Jag fick först gå dit vid 11 och ta på bedövning sen skulle jag vänta i 2timmar innan de skulle stoppa in staven. Då gymmade jag (vilket var ganska roligt med en bedövad arm), sen så tog jag en kaffe på donken med Jorge. Efter 2timmar var det tillbaka till ungdomsmotagningen för att köra in skiten. Det gick jätte bra och jag fick i hålla hand med sköterskan. :)
Nu har jag skrivit klart mitt arbete inom olycksfallsvård om synskador, skönt att ha fått lite plugg gjort.
Förhoppningsvis beroende på vädret så blir det en mysig kväll på rövarberget ikväll, en vattenpipa skulle inte sitta fel heller.
Så här kan det gå när man leker i photoshop, ja juste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0