Why is everything so damn complicated?!

Var livet enklare förr i tiden? På den tiden när allting var svart/vitt då måste det varit enkelt att leva, då fick du en plan för livet redan som liten. Då sa folk gör så, klä dig så, bo där, var vän med den, knulla med den, gift dig med den osv. Önskar jag hade någon som skulle kunna stå och säga åt mig vad jag ska göra, det vore väl ett roligt liv, eller vad säger ni?
Slippa tänka själv, inte behöva ha en fri vilja, inte behöva göra några val, bara flyta med i vardagen och göra det som förväntas av en. Man skulle aldrig bryta en regel eller en norm, allting man gjorde skulle vara perfekt. Tänk att få vara en perfekt människa, alla skulle älska dig, ingen skulle någonsin klaga på en för man var alla till lags!


Vem fan vill vara perfekt? Inte fan vill jag det ialla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0