Jag kan andas igen!

Efter mycket tänkande och övervägande så bokade jag om min uppkörning till januari, det känns så jävla bra! Senaste veckan har jag inte sovit bara för att det enda som snurrat i huvudet är att jag inte skulle klara teorin och körningen som skulle ske nästa vecka. Nu har jag lite mer tid på mig att verkligen bli säker och inte behöva oroa mig för att kugga ! Min jul är räddad!
Idag så köpte jag delar till ett pepparkakashus, trodde inte att jag skulle hinna med att göra ett i år eftersom att jag bara fokuserat på körningen, men nu har jag tid, Jippie ! Så imorgon så blir det till att mecka kakhus!
Nu kan jag andas ut, krypa ner i min nybäddade säng med mina ny rakade ben och bara njuta!


Eftersom att jag ändå håller på att bikta mig kan jag passa på att säga att jag gillar att spela gitarr naken, så nu vet ni det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0