VILKEN JÄVLA SKITDAG!

En sån här dålig dag har jag inte haft sen hösten 1965! Jag började dagen med en körlektion då det gick skit, körläraren vill att jag ska köpa 6lektioner till, eeeh neeeej! Har lillauppkörningen på måndag och han trodde inte jag skulle klara den, känns toppen! Så när jag kom hem så grävde jag ner mig i soffan med en julmustflaska och tittade på djurkyrkogården! På jobbet så fick jag världens huvudvärk sen när jag kom hem så skulle jag ut och köra men en grining pappa när jag själv också är helt slut...
Nu har jag slagit mig ner i sängen med datorn och planerar inte att röra mig en meter mer idag!
Jag hoppas på en god natts sömn och att jag är på bättre humör imorgon, fredag!
*
Hittade en bild på mig och Jellica, lägger upp den bara för att hon är så awsome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0