bolibompa

Måndag
Fy fy fy fick för mig att det var fredag idag och sen så kom jag på att det var måndag, sorglig sinnesförvirring... Jag började titta på Rainman (otrolig film) igår men somnade ganska fort efter att ha kört hårt i helgen!
Idag fick vi nytt schema i skolan, nu slutar jag 13:20 på fredagar istället för 12:00... Det betyder att jag inte kan jobba på fredagar längre eftersom att fritids (där jag jobbar) börjar kl13:00! Jag brinner av! Jag behöver de där pengarna, men jag får hoppas att jag kan få börja halv2 isttället så att jag får in lite pengar i alla fall. Eftersom att det är det första jobbet jag har (hehe har varit lite fattig i hela mitt liv) så blir jag helt tokig när jag får lön, jag känner mig hur rik som helst! haha
Nu måste jag äta mat, jag håller på att hungra ihjäl! Det är skönt att viktväktarmaten är tillbaka i huset, jag blir så mycket piggare när jag äter nyttig mat än när man bara slänger i sig massa skit mat. Behöver all energi jag kan få när jag sover dåligt på nätterna.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0