The start of something new...

I morgon så har jag första natten på nya jobbet som diskplockare på havspiren!
Jag är satans nervös, känns otroligt småläskigt. Det jag är mest nervös över är vart jag ska ta vägen när jag kommer dit, har hört att personalingången leder direkt till ett omklädningsrum, vore ju lite pinsamt att stiga in och se alla sina nya arbetskamrater nakna det första man gör !!!
Men jag får väl ta ett snack med dörrvakten så får han hjälpa mig hitta rätt.
---------------
Idag så var jag ute och fiskade med gänget, trotts det blöta vädret så var lyckan stor, den var nog störst för Marcus som fick fyra abborrar vilket var typ de enda fiskarna han fått upp i sitt liv! 
Vi fick sammanlagt ihop 6 abborrar och efter att jag rensat och stekt dem så fick en festmåltid, fast det var mest jag och Malin som åt grabbarna tyckte att det var för jobbigt med alla ben...
Men me love to fiska, så det kommer det bli mycket utav i sommar!
Nu ska jag försöka hålla mig vaken ett tag till så jag kan sova länge i morgon och orka jobba natt!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0