Working 9 to 5....Not

Seg som fan! Att jobba på en nattklubb på midsommardagen är bland det tuffaste jag varit med om, *pust*. Det var mycket springande och många krossade glas ! Men samtidigt så var det väldigt roligt, vissa kvällar när man jobbar så finns det absolut ingenting att göra och det är värdelöst att bara stå rakt upp och ner och leta efter saker att göra. Men det känns skönt nu när jag kommit in i rutinerna och lärt mig hur allt funkar och vart saker och ting finns. Men jag skulle verkligen vilja gå ut och dansa en kväll nu, fast jobbar både onsdag, fredag och lördag nästa vecka också.. Men får väl köra lite diskdans!
Får se vad som händer ikväll, det kanske blir lite fiskande. Skulle behöva dra upp lite fler braxar! (;
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0