Ghosts and Spirits

Var hemma hos Josefin idag med Pontus och Matilda och vi spelade Anden i glaset, eller
''Varmluft i galset'' som Pontus så fyndigt kallade det! Haha eftersom att Jossan körde det för första gången så tänkte jag vara lite snäll och göra det hela lite spännande... Med andra ord jag var den som flyttade glaset och skapade massa skojiga ord! hihi. Hon trodde 100% på att det var anden, konstigt nog så blev hon fly förbanad på mig när jag sen berättade att det var jag som hade flyttat glaset! Jag hade jävligt kul åt det ialla fall, och det är ju det viktigaste, hoho!
Mardrömmar;
Jag är nu mera rädd för att sova, jag har drömt mardrömmar nästan varje natt i några år nu men den här natten var den hemskaste jag upplevt. För första gången på 13år så var jag påväg att springa in och lägga mig brevid mamma och sova, men jag var för rädd för att springa genom koridoren (Jag är inte mörkrädd eller rädd för spöken osv i vanliga fall) till deras rum så jag låg kvar i min säng med tänd lampa och grät, det som var så jobbigt var att klockan bara var 01:44 så det var många timmar kvar tills det skulle bli ljust ute. Jag lång och skakade i några timmar innan jag tillsist somnade igen. Jag ska säga er att ha mardrömmar varje natt är bland det jobbigaste som finns, tänk er att ni är helt slut körda och trötta och ska ha ''en god natts sömn''  men vaknar sedan 1-4 gånger varje natt av att du slår runt omkring dig eller skriker. Det känns som om jag aldrig kommer kunna vara pigg igen. Jag måste söka hjälp och hitta ett sätt att få slut på det här innan jag kollapsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0