Sikta mot Stjärnorna

Imorgon så är det dags för sikta mot stjärnorna med handikapade och funktionshindrade i skolan, måste säga att jag inte var så taggad på det i början men nu så tycker jag att det ska bli hur kul som helst! Jag ska stå i kören tillsammans med två andra och bara digga slager hela kvällen! haha.
Idag så har jag varit helt slut, blev inte så mycket sova inatt. Det var bara att gå hem efter skolan och sova i 2timmar hade jag tänkt men eftersom att jag stängde av alarmet i sömnen så blev det några timmar till.. Sen var det bara att hälla i sig kaffe och sätta sig i 5 timmar och plugga inför provet jag har i morgon på 1ww, melankrigstiden, 2ww och förintelsen!! Började plugga idag, känns stabilt.
Nu ska jag ta en kvällscigg och sedan sova som en... hmm ja någonting som sover bra!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0