So Fine

(Bilden har ingenting med dagen att göra, tycker bara den är awsome)
Trött, trött, trött. I natt vaknade jag av att jag håller stenhårt runt min hand, jag hade knappt någe blod i fingrarna, då hade jag drömt att jag var på galapagosöarna och skulle fånga en  landleguan men istället så råkade jag ta tag i en havsleguan, och den åt då upp mitt finger.... Jag måste säga att jag börjar fundera på vad min undermedvetna vill mig egentligen!
Slutade kl 12 och såg då på filmen Mr.Nobody, den var ytterst speciell men jag tycker att den var bra, jag rekomenderar den till alla som gillar psykosfilmer!
Spenderade en timme på gymmet med Halvi också. Nu har jag gymmat måndag, onsdag och torsdag den här veckan, nästa gång blir väl på söndag. Jag börjar bli lite små beroende av gymmet, de dagar jag inte gymmar får jag typ abstinens men det gillar jag, då vet man att man håller igång!
Fredag i morgon, då blir det Havspiren för hela slanten är sjukt taggad!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0