The happy days are over now...

En veckas lov bara flög förbi, men mycket har hunnits med. Galaxy kryssningen i onsdags var veckans höjdpunkt! Jag har aldrig varit med om en mer galen kryssning, jag har helt tappat tidsuppfattningen efter den. Dagar av festande har bara rullat förbi men det har varit roligt värre! Jag kan tyvär inte säga att jag kommer tillbaka till skolan utvilad... När jag tänker efter kanske man skulle tagit en dag och pluggat lite, men men lite sent att komma på det nu, hehe.
Denna afton har jag spenderat helt slut och sliten med brudarna, vi har suttit och spelat kort och druckigt vin, mys
And I need you with me, babe,
Can't see you leaving me, babe,
'Cause I don't know no other road I would go.
And I hope your feelings change,
Come bring your loving back to me,
So I can give you all you need and much more.
I'm sitting home waiting for you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0