Zumba

Idag laddade jag ner Zumba fitness, så jäkla roligt.
Jag har inte svettats så mycket sen sommarn -56, så jäkla bra träning! Det roligaste med det är att det är så många olika dansstilar och inte bara samma grej rakt igenom och så får man skaka jätte mycket rumpa, det finns ju träningsprogram där de kör samma sak typ hela tiden och då tröttnar man så fort på att köra. Det är roligt med lite nytt, istället för Carmen electra träningen som jag kan utan och innan, har tröttnat lite på dem.
Nästa onsdag så ska jag knalla runt i magtröja på min studentskivan så jag har kört så jäkla hård träning senaste veckorna, har gymmat 3-4 gånger i veckan och kört träning hemma. Har en vecka på mig att bli lite med slim, det kommer nog gå bra med tanke på hur mycket jag älskar att träna, det är så himla roligt! Förstår inte varför jag inte börjat gymmat tidigare än vad jag gjorde, det är precis i min stil!
Jag funderar på att köra zumba programet en gång till innan jag ska sova, hmm får se hur jag orkar!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0