Sliten och absolut inte arbetslös

Idag fick jag äran att börja klockan 07.00 på morgonfritids, jag fick även äran att stänga kl 18.30... Var ganska trött efter jobbet med tanke på att jag även är idrottsvikarie hela dagen idag och i morgon. Men som tur var så fick jag ladda upp lite energi hemma hos Tärnsby/Gawos i deras nya lägenhet denna afton, dr Alban, choklamuffins och kaffe sen så lever man igen !
*
Just nu känns mitt liv ungefär som ett 1000 bitarspussel, jag vet liksom inte riktigt vart alla bitar ska ligga och jag funderar även på om alla bitar passar in i mitt pussel. Det händer nya saker hela tiden på jobbet, hemma, med mina vänner osv. Jisses, skulle verkligen behöva en vecka ledigt ifrån allt just nu ! Men jag antar att det är såhär livet kommer att vara, lika bra att göra det bästa utav det!
Nu räker det med denna mörka höst, vill ha snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0