30min som 19-åring!

DE GRÅA HÅREN KRYLLAR, ÖGONEN DRAR IHOP SIG, TUTTARNA HÄNGER & JAG HAR GLÖMT NAMNET PÅ MIN MOR!...
Nja, så jävla stor skillnad var det inte efter midnatt! Man Grattis till mig och hipp hipp hurra till mina vänner som också fyller år idag!
Men helt plötsligt så insåg jag att jag faktiskt har riktigt många år bakom mig, det känns som om man levt i en evighet, jag kan tycka att jag har hunnit med en jävla massa saker och...

I'm Doing good so far

.. Men sen så tänker jag på hur många år jag har framför mig och då känns det som ingenting... Tiden går så fort och även fast det känns som om att man har all tid i världen på sig att leva så måste man njuta av den tid man har ! Jag menar om alla år ska gå lika fort som det här har så är jag fan vara90år innan jag hunnit blinka!
Men nu ligger jag här rastlös och kan inte sova så kollade på hur det såg ut förra året när jag fyllde 18år och det såg ut såhär...:
HAPPY FACE!

I morgon så kommer samma smile fram igen kan jag lova! SKÅL

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Grattis din galna quinna! <3

Puss på stjärten <3

2011-10-14 @ 12:30:12
URL: http://pepania.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0