A good hairday

Idag så hade jag i uppgift att baka en tårta till min födelsedag som är i morgon, då tänkte jag eftersom att jag är så värdelös på att baka så ringer jag in en expert.... Pontus! Jag kan ju säga att utan honom så skulle det fan inte blivit någon tårta, haha jag var helt lost när vi skulle följa receptet! Men den såg awsome ut när den var klar så får ta reda på om den smakar lika awsome i morgon!
Efter bakandet så blev det en galen hårgele/vax kväll, vi hade typ 3liter vax var i håret! Det blev några riktigt schyssta frillor asså, så här tex:
Nu blir det till att sova och ladda upp inför imorgon då jag ska fira mina 19höstrar!

Kommentarer
Postat av: Pontus!

Haha guld :D

2011-10-13 @ 00:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0