Friends with benefits !

Denna afton har jag spenderat i min säng tillsammans med Mila Kunis & Justin Timberlake !
Måste säga att det var en grymt underhållande film med ett självklart, men underhållande, romantiskt slut!
Jag började fundera efter att jag sett filmen på det här med ''prince charming'' och att alla har en ''true love'' blablabla, och jag tror att det är så att alla tror på.. Eller snarare vill tro på att det är så att man kommer hitta sin drömprins en dag, och det jag tyckte var så bra med den här filmen är att den visar VEKLIGHETEN! Jag skulle säga att det är ganska troligt att de flesta förhållanden börjar såhär
(fast förmodligen med mindre drama, det är ju faktiskt film trots allt!)
Det här är ingen Romeo och Julia eller love story saga med massa över dramatiskt kärlekstjafs, utan jag tror att de flesta människor faktiskt träffas först som vänner som sedan utvecklas till sex som utvecklas till kärlek.
Det där med kärlek i första ögonkastet har jag extremt svårt att tro på, jag tror istället att det är som filmen säger att det är extremt
viktigt att vara bästa vän med sin kärlek.
.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag vill ha sagt med min lilla analys, kärlek känns långt borta för mig just nu!
Men se filmen förfan om du vill ha en verklighets uppfattning från min synvinkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0