Härliga höst !

Idag njöt jag utav höstens första riktigt underbara dag, strålande sol, vackra färger och en
härlig höst vind!
Förmidagen bestod utav en grekisksallad på stan och en härlig promenad, sedan drog jag iväg till jobbet på parkskolan och passade på att vara ute med barnen i det härliga vädret. Efter jobbet så drog pappa och jag ut och övningskörde ett tag efter att jag kom på att jag har körlektion kl09:00 i morgon... Bilturen slutade hemma hos Tvillingarna där jag lämnade en blomma till Sebastian som tog körkort idag ! Jag drog sedan hem och färgade min hemska utväxt (känner mig som ny! Har även konstaterade att jag har exakt samma hårfärg nu som vid den här tiden förra året, inte likt mig!). Har nu legat och pluggat körkortsboken i ett bra tag och gör mig nu redo för att vila upp mig inför körlektionen i morgon !
Har inte sovit mycket den här veckan så förhoppningsvis så kommer jag somna gott ikväll !
*
Höst -2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0