Jedi

Mitt stora dilemma.. att bestämma vilken hårfärg jag ska ha !
Just nu så är jag ju brunhårig, vilket jag efter en månad tycker är skit tråkigt!
Sen så funderar jag på om jag ska hålla mig ljushårig eller mörkhårig, jag har alltid trivts bättre i lite mörkare hår men alla runt omkring mig säger att jag passar bättre i ljust! Det är ett jobbigt läge asså, men ja jag har ju testat allt och nu funderar jag på om jag ska våga mig på rött igen, inte lika rött som förra gången utan då mer svart/rött. Jag får se hur jag gör, om jag blir rödhårig så kommer det bli värsta impuls grejen som alltid i alla fall! hehe.
Join the light side with Luke skywalker
or
join the dark side with Darth vader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0