Like every year, crazy october !

Oktober är årets galnaste månad ! Hur många som helst utav mina vänner fyller år vilket innebär en jävla massa festande (samma sak varje år), det kommer bli en dyr månad... Idag så var det Norrtälje höstmarknad som alltid utspelar sig den första onsdagen i oktober varje år. Jag har nog aldrig varit så besviken på den som i år. Eftersom att jag slutade kl 18:30 så kom jag ner så sent att de höll på att stänga allt, värdelöst! Men jag hann med att köpa häxvrål och åka en karusell ! Efter marknaden så gick vi till G och drack några öl, det var mysigt förutom att jag höll på att somna sittandes. Har räknat ut att jag sovit 9-10 timmar på tre nätter... Det börjar kännas i kroppen och huvudet. Hade körlektion i morse, det gick riktigt bra är fan skit kul att börja få grepp om det hela! Jag var även en sväng på stan och köpte lite nödvändiga saker och jag kan säga att det blev dyrt. Hann även med en dejt med Rebecca som bestod av skönt väder, en god kopp kaffe, fem cigg och ett hembryggt äpple innan jobbet, riktigt trevligt!
Har även 27oktober att längta efter då jag och syrran ska iväg och se Within Temptation , så nu sitter jag och försöker printa in alla Within temptation texter i mitt huvud så att jag är förberedd inför spelningen!
http://www.youtube.com/watch?v=98xh5Hb9QAM&ob=av2n
Ser även fram emot en härlig fiskedag med far på lördag, ska bli ur mysigt!
En bild från förra fisketuren, hade tok ingen fisketur då inte en enda lite fisk, ska bli ändring på det i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0