Work, work, work

Idag så kom jag till jobbet inställd på att jobba 07:00-08:30, 13:00-17:00... Men nej, det blev en heldag från 07:00-17:00, det är jätte bra med extra timmar men jag hade sovit extremt lite och är van med bekväma fyra timmars pass. God damn! Men det var ändå en trevlig dag på jobbet, hade först bild och sen var det utedag i skogen med barnen och jag ägnade all tid åt att plockade svamp, på fritids så halloween pysslade jag med barnen vilket jag tycker är jätte roligt. För mig är det ett helt okej sätt att tjäna pengar på !
En påse svamp direkt ner i stekpannan, Mums!
I morgon så börjar jag klockan 10:00, då blir det ut i skogen igen och förmodligen mer svamp plockande!
På torsdag så är jag ledig och då blir det heldag i stholm med systeryster efter en körlektion på morgonen!
På fredag så är det jobb igen, då ska jag förmodligen ha klass hela dagen, får se hur det blir!
Pengar rullar in som det ska !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0