behöver fler 4klöver



Kan ju inte påstå att jag har haft dåligt med tur på senaste tiden, fått boende, jobbat, har en underbar pojkvän och vunnit lite pengar på obligationer.. Men känns som om turen tagit slut nu, eller är det bara jag som är beroende utav förändringar? Jag blir knäpp om det inte händer nya grejer hela tiden, kan vara därför jag har färgat och klippt håret som en tok senaste tiden. Har även möblerat om i lägenheten och tittar som en tok i möbelkataloger efter grejer till nya stugan som vi flyttat till i slutet av oktober. Har inte kunnat varit på gymmet pga huvudvärk den här veckan Heller kan vara där skon klämmer med... Får helt enkelt sysselsätta mig med pasians och städning nu när jag bara går hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0