working 9 to 5

Idag har nog varit den jobbigaste men en utav de roligare jobb dagarna i mitt liv. Jag började dagen kl 8 att jobba på förskola för första gången, åh va det inte gick att hålla sig ifrån att bli förälskad i de små liven! Sedan kl 3 så var det vidare till Parkskolan för att stänga på fritids. Det som var det jobbiga med dagen är att jag har haft feber, snuva, hosta och ont i bihålorna hela dagen, suck!
Men eftersom att det är två månader med min älskling idag så var det bara hem och ladda om. Tända ljus, vin, musik och underkläder och en skjorta, sen hade jag en nöjd pojkvän!
Nu ligger jag död i sängen och snurvlar. Satsar på att bli frisk i natt/imorgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0